You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ב'- - צפו בתקציר מהמהפך שהתחולל בחולון
שמחים ומשמחים. שחקני צפרירים חולון בכניסה למחלקת הילדים בביה"ח וולפסון (צילום מטעם הקבוצה)

ילדים ב'- - צפו בתקציר מהמהפך שהתחולל בחולון

מרכז - מחזור 16: צפרירים חולון "צו פיוס" הצליחה להבקיע 2 שערים ולחולל מהפך במשחק מול מכבי יהוד מונוסון. ידאו מהמשחק מצורף לכתבה הבאה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום התקציר מטעם צפרירים חולון

שבוע של נתינה ושמחה עבר על קבוצת ילדים ב' של צפרירים חולון "צו פיוס". בתחילת השבוע שעבר שחקני הקבוצה יחד עם המאמן - דודי כהן, והמנהל המסור - אמיר נונה, פקדה את מחלקת הילדים בבית החולים וולפסון בעיר, חילקה משלוחי מנות, איחלה חג שמח ורפואה שלמה למאושפזים במחלקה. ביום שישי האחרון אירחה הקבוצה את מכבי יהוד מונוסון, שניצחה 8 פעמים העונה ונחשבת לקבוצה מהמצליחות בליגה. למרות שיהוד כבשה ראשונה חולון חגגה בסיום ניצחון רביעי העונה.

כבר בדקה ה-2 מכבי יהוד עלתה ליתרון 0:1. עמית פרץ השתלט על כדור חוזר ברחבה ובעט לרשת מטווח קצר.

בדקה ה-24 התקפה של חולון הסתיימה בשער בבעיטה מהרחבה מרגלו של שון בלצ'נקו, שזכה למסירה מוצלחת מלירן סויסה.

בדקה ה-46 היה זה התור של שון בלצ'נקו לבשל, ושל סער עוז לכבוש שער שחולל מהפך וסלל דרך לצפרירים חולון לניצחון 1:2.

דודי כהן, מאמן צפרירים חולון, אמר בסיום: "זה היה משחק ספורטיבי נגד קבוצה טובה. הצגנו כדורגל חיובי והגענו לעוד מספר מצבים טובים. לשמחתי ניצחנו במשחק, אך הדרך חשובה לנו יותר מניצחון כזה או אחר".

על תהליכים שעוברת הקבוצה העונה, הוסיף המאמן: "אנחנו עוברים עונה לא רגילה כמו כולם. מתמודדים עם הסיטואציה של המלחמה - דבר שהשפיע עלינו ברמת ההתקדמות של הקבוצה. אנחנו רואים שיפור בקבוצה מדי יום בהתחשב בכך שהקבוצה החלה את דרכה בעונה שעברה. המטרות שלנו העונה הן גם בפן הערכי וגם בפן המקצועי: בפן הערכי אנחנו מנסים להנחיל ערכים של כבוד הדדי, ספורטיביות למידה ואנושיות. לראיה, בחג פורים הגענו בהובלתו של אמיר נונה - מנהל הקבוצה, לבית חולים וולפסון על מנת לחלק משלוחי מנות ולשמח ילדים. בפן המקצועי המטרה שלנו היא לשפר ולקדם את הקבוצה וכל שחקן ברמה האישית. בסוף אם נחנך את החברה הצעירים להיות אנשים טובים יותר זו ההצלחה הגדולה ביותר שלנו".

גם שחקני צפרירים חולון ניסחו תגובה משותפת למשחק: "זה לא מובן מאליו, שקבוצה שסופגת שער בדקה כזאת מוקדמת מצליחה להפוך את התוצאה ולנצח את המשחק. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו עושים את זה - וזה מעיד על הרבה אופיץ עוברת עלינו עונה טובה, אנחנו נראים במשחקים הרבה יותר טוב מהעונה שעברה ומקווים להמשיך ככה ועם הראש למעלה להמשך העונה. המטרות שלנו להמשך זה לשחק כמו ששיחקנו במשחקים האחרונים, להשתפר בדברים שאנחנו חלשים בהם ולשמר את הדברים שאנחנו טובים בהם".